Securitate financiară

Când tranzacţionezi cu Admiral Markets, ești protejat de politicile privind protecția investitorului.

Fonduri segregate

În conformitate cu normele FCA, toate fondurile clienților sunt păstrate în conturi separate, diferite de conturile societății și într-o instituție bancară reglementată EEA. Acest lucru asigură că fondurile clienţilor sunt disponibile în orice moment, şi ca nu pot fi folosite de companie în alt scop. Acest lucru este verificat constant de către auditorii nostrii.

Schema de compensare privind serviciile financiare (FSCS)

În cazul puțin probabil în care vom întâmpina dificultăți financiare și nu există suficiente fonduri în conturile segregate ale clienților, o entitate, persoană fizică sau companie este eligibilă pentru a fi compensată de către FSCS. Compensarea are o valoare de până la 50.000 lire.

Dacă banca la care există conturi segregate ale clienților intră în insolvență, orice pierdere va fi distribuita între clienți, proporțional cu suma totală depusă la banca în insolvență. Orice sumă pierdută ca urmare a insolvenței unei bănci, va fi acoperită de FSCS în limita a 75.000 lire / client.

Tratamentul corect al clienţilor

Cu Admiral Markets, interesele dumneavoastră sunt mereu pe primul loc. Respectăm principiul FCA Business 6, care necesită ca fiecare societate financiare reglementate să 'aiba în vedere interesul clienţilor săi şi sa le ofere un tratament corect'.

Asta înseamnă că ne angajam să protejăm interesele dumneavoastră în tot ceea ce facem, de la promovarea serviciilor noastre până la serviciile post-vânzare şi rezolvarea reclamaţiilor (a se vedea mai jos).

Vă asiguram că echipa noastră este întotdeauna la curent cu orice problemă nou aparută, care ar putea afecta calitatea serviciilor oferite.

Reclamații

Sperăm că nu vei avea nici o dată nevoia să realizezi o plângere către Admiral Markets. Dacă însă totuși acest lucru se va întampla, vei vedea că tratăm orice plângere cu responsabilitate și in conformitate cu reglementarile FCA. Poți contacta echipa de soluționare a plângerilor la adresa de mail compliance@admiralmarkets.co.uk. In permanență incercăm să ne imbunatățim serviciile pe baza feedback-ului oferit de clienți.